2013. július 9., kedd

Rovinj Horvátország- 2 nap

A második nap már sokkal kevesebb merülésünk volt, csak sokkal, de sokkal jobbak. Hajóról merültünk végre megint hajóról:) nagyon szeretem a hajós merüléseket. Sokkal több a látni való és sokkal izgalmasabbak a merülések is és a mélység is nagyobb.

Tegnap ez a 3-4-7m mélység ez valami tragédia volt a nagy pusztaság néhány oda égett kolbásszal. Nagyon unalmas volt. Rengeteg kő, szikla és homok meg tengeri fű... hát nem megy nagy cucc, de gyakorolni kiváló volt.

De ma az már valami volt, már majdnem vissza, hozta azt az élményt ami úgy hiányzott nekem és Egyiptomban meg kaptam az a csoda ami ott volt. Itt igaz egy kisebb de másabb csodában volt részem. Ahogy hasalok a vízen és szépen lassan rúgok egyet-egyet a lábammal és oldalra hajtom a fejemet és a nap sugarai be világítanak mindent és megpillantok kis egy millió fekete halat és közben cikázunk a sziklák között. Áhhh az valami isteni volt. 

Ez kellet, ezt hiányoltam annyira... felejthetetlen volt és leírhatatlan. A víz 22°C és a mélység is megfelelő picit szelet az első lépcsőm, de ennyi bele fér még így így 60 bárral jöttem fel 35 perc után. :D

Este megtartottuk az ifjú búvárok avatását:) nagyon élveztem végre nem engem vertek:) el is neveztek dominánnak...őhh vajon miért:).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése