2013. július 7., vasárnap

Az újabb kaland- Horvátország Rovinj 1 nap

Eljött az újabb kalandon ideje. Igaz ez csak egy aprócska kaland de ez is kaland nem igaz?!
Az első igazi nap ma volt. Tegnap éjfélre érkeztünk meg mert eléggé későn indultunk. Mivel 4-ig dolgoztam. Rovinj gyönyörű hely, de búvárkodás szempontjából meg kell hogy mondjam nen nyűgözött le. A víz eléggé zavaros és picit hideg,de azért élvezhető. :-)



Nem igazán láttam úgy komolyabb vagy igazán említésre méltó dolgot, de azért mesélek egy picit. Nem hiányzott sok az Aowd kártyámhoz hiszen minden tanfolyam és vizsga meg volt még Egyiptomban igy azt tűztük ki célul, hogy az 5 merülésből legyen 6 hogy meg legyen a 20 merülés számom. Nos ez sanszos, hogy holnap délután már meg is lesz. Ma 4 merülésem volt. :-) Minden nagyon köves és csúszós jól hasra is estem de a ruha megvédett a komolyabb sérüléstől egy pici seb lett a síp csontomon de ennyi belefér :-) azt hiszem a köveken való elesés is búvárbalesetnek minősül. Az aljzat homokos és könnyen felverődik. De azért voltak érdekes dolgok. Eleve a helyet mármint a búvár bázist (dive center) komppal közelítettük meg. Az mondjuk nagyon tetszett. De tényleg Rovinj nem egy nagy kaland a merülések szempontjából. Vannak nagyobbacska halacskák de a legjobban a csikóhal tetszett :-) az nagyon kis illetve nem is olyan kis édes volt. Kb 7-8 cm sárga kis fenevad volt és az aljzaton lévő kőrengetegbe kapaszkodott. Azt hiszem ez tetszett a legjobban. Rengeteg de tényleg eszméletlenül sok tengeri uborka volt. Mondjuk azok nem egy esztétikus valamik kb 50 cm hosszú és olyan vastag tüskés fekete kolbászokról van szó. Belőlük kb 20 ezret láttunk. Minden cm2 -n volt vagy 20. Rengeteg pók rákot és tarisznya rákot láttunk. Ők is érdekesek voltak nagyon nagyok voltak ugyan is. Én a Tóth Zoli és a Kapitány alkottunk egy triumvirátust hiszen többnyire.. Na jó csak mi hárman merültünk vagy néha néha csatlakozott hozzánk más is.

Jaj nagyon jó volt már nagyon  hiányzott. !!!! Az aljzat tényleg nagyon köves engem kicsit zavart is de azért muris volt köztük lavírozni mint egy labirintusban  :-). 

Összességében  Rovinj 10/4 pontot kap de lehet hogy csak 3-mat.
Holnap hajóról fogunk merülni!!! Imádok hajóról merülni annál jobban már csak zodiácból szeretek. És persze az avatás.... XD

5 megjegyzés:

  1. Grat az AOW-hoz! Majd belejössz ezekbe az "unalmas" parti merülésekbe is, ha jól figyelsz, nagyon sok érdekeset lehet látni.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze ezt én is tudom és gyakorolgatni meg tökéletes:) így is láttam egy két dolgot. vagy inkább úgy fogalmazok, hogy amit láttam a tetszett:)

      Törlés
    2. Nem olyan rossz azért az Adria se, nekem minden évben van ott pár merülésem. Lesz még idén is talán, de előtte azért elmegyünk egy laza egyiptomi szafarira.:)

      Törlés
    3. Tudom:) és amúgy is jobb mint a semmi:) én is megyek minden évben idén is megyek még:) na meg Egyiptom:) aaaaahhhh alig várom már

      Törlés
    4. Nem lesz unalmas eved akkor.:-)

      Törlés