2013. július 9., kedd

Horvátország Rovinj- 3. nap

Eljött az utolsó nap ma indulunk haza, de előtte elmegyünk hajókázni és merülni egyet utoljára a hosszú 6,5 órás út előtt. Ez volt a legjobb merülés az egész nyaralás alatt. Valószínűleg nem véletlenül tartogattak ezt utoljára. :-)

Banjole nevű helyen merültünk egy barlangban :-) kb 11-12m en voltunk. Nagyon tetszett kicsit para volt de ez tetszett a legjobban. Az egész úgy volt hogy kihajóztunk Jancsival és a többiekkel és meghallgattuk az eligazítást és egy óriás lépéssel mentünk a vízbe. Össze gyűltünk és a merülő párunkkal lemerültünk. Úsztunk egy picit majd egy alagútba úsztunk be ami eléggé tágas volt de még is fura. Sziklás és köves rajta piros növényzettel. Majd kiúsztunk a kürtőbe (én picit gyorsabban a kelleténél). Ott dumcsiztunk egy picit és mentünk tovább. Később vissza úsztunk a hajóhoz és mentünk haza sajnos. Nagyon tetszett a barlang. Azt most már biztosra tudom ez kell nekem. 

És azt is hogy szelelő első lépcsővel is lehet merülni mert meglehetősen jól fogyasztok. 2x merültem így egyszer 140-ből 60-nal jöttem fel 35 perc után egyszer meg 200-ból 105-tel jöttem fel 40 perc után. :-). Nagyon jó volt de a reduktor szettet vinni kell a szervizbe mert hiába lett meghúzva továbbra is szelel... Így is simán lehet merülni mert  nagyon kevés levegő megy így el szerencsére nem egy nagy kaland bár nem örültem neki egy kicsit sem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése